Hillary 中六通識(英文) 

Hillary

Hillary


  • 教育碩士,持有教育文憑,超過十年教育經驗。曾在官津校開辦通識拔尖班,專注拔尖教學。
  • 曾任日校通識科科主任,多年專注教授英文通識課程,真正了解學生的需要。
  • 2019年7科5**狀元之選。

課程特色


  • 只歡迎英文應試通識學生,不會中英夾雜。英文應試嘅同學可能會擔心自己嘅grammar問題,事實上串錯字不受影響。以英文應試,完全唔需要浪費時間聽中文字眼,因此採用全英文教材,所有例子都使用英文編寫。
  • 針對解題訓練。唔少同學都有相同的經歷,寫多左就irrelevant,寫少左就唔夠,完全唔知道邊啲point要加減。關鍵要讀懂題!提問字眼究竟係咩 (e.g. concern)?
  • 專注奪星課程。奪星嘅Elaboration准確度高,要唔離題。例如,點解要食蘋果?如果你嘅答案專注於蘋果嘅營養價值,就好容易離題。
  • 大量應試資源。一個表溫晒六大單元內容,議題內容!另派「Hillary獨門秘笈」,好多學生反映用呢本書就已經夠拎5!
  • 2015年已經轉制!!!好多名校生都唔知 paper 1 其實係可以照抄。但好多學校p1 p2出法依然唔變,無法分清區別。

學生留言


Hillary!! 我要報喜!上星期LS TEST用晒你上堂教嘅skill去考,唔單止有15分鐘剩,Paper1仲比之前高咗十分,之前睇死我嗰啲同學都問我做咩進步咁大,即刻問我補邊個,真係好多謝你,我會繼續努力,希望DSE唔會辜負你啦 ❤

Chloe

多謝Hillary,喺短短半年時間幫我清咗好多concepts,雖然最後攞唔到5**,但都算係奪到星!希望你繼續努力,幫其他師弟攞到好成績!

Alvin

補習課堂流程  (1小時15分鐘-1小時30分鐘)


  1. Follow 我地Instagram  @chocolate.education
  2. 在下方填表
  3. Hillary 及助教團隊 WhatsApp 聯絡核實
  4. 按時到旺角太子或銅鑼灣的中心試堂
    學費:$1180/4堂 
    推廣期內:免費試堂!

試堂留位登記表格

按留位查詢後,請等待網站數秒,然後你會見到[我們已經收到你的報名]報名方完成。如有任何疑問,請致電或按此以WhatsApp  51058002 或 53417920 尋找協助