Hei Lo Economics 補底課程

daniel-webbox

個人化學習課程特色


  • 人類總要重複同樣的錯誤
    Hei Sir發現很多同學做題目時經常重複犯錯,其實每年考試題目都會翻炒,再中伏就好傻仔架喇。因此Hei Sir每個topic都mark好咗陷阱位,等同學唔好再做傻仔喇。
  • 針對弱點
    補底同學大多唔知自己衰啲咩,其實對症下藥才最重要。Hei Sir會針對學生個別問題作糾正,打好基礎。
  • 彈性教學
    每間學校教學進度相異,坊間補習社難以兼顧不同同學需要。有見及此,Hei Sir會因應每個同學需要而合適嘅課程,想溫返以前學過嘅野又得,想預習定嚟緊嘅野都得,得咗。

補習課堂流程  (1小時15分鐘-1小時30分鐘)


  1. Follow我地Instagram @chocolate.economics.dse
  2. 在下方填表
  3. Hei Sir 及助教團隊 WhatsApp 聯絡核實
  4. 按時到旺角太子或銅鑼灣的中心試堂
    學費:$1180/4堂
    推廣期內:免費試堂!

試堂留位登記表格

按留位查詢後,請等待網站數秒,然後你會見到[我們已經收到你的報名]報名方完成。如有任何疑問,請致電或按此以WhatsApp  51058002 或 53417920 尋找協助