Aaron BAFS 課程

aaron-webbox

課程特色


  • 你學緊乜topic就補番乜topic。大型連瑣補習社由於是工廠式教學,未能每個學生學校進度。 Aaron Sir 的補習課程強調學生必須按學考進度補習才能事半功倍。
  • 度身訂造,針對每個學生問題 每個學生都會有個別問題導致成積唔理想: 可能係練習唔夠、老師教學太快、英文理解題目問題、粗意大意。 Aaron Sir 會為每個同學仔細分析問題癥結,再針對每個問題給予練習及相關課程, 呢D又係大型工廠做唔到。
  • 資源豐富 有校內測驗/考試題目練習 係香港人都知道香港考公開試係要操pastpapers。 咁你校內試唔操考內卷又點得?Aaron sir 學生遍佈全港,搜集大量試題供同學練習。 咁DSE pastpapers 呢?Aaron sir 係考試局買晒版權提供30年pastpapers, 俾你任操任做。
  • 真人問書 LIVE呀!學校唔明老師無時間答呢,補習都唔問,咁幾時問? Aaron sir 同埋成個team 既會計導師,每一堂都會迫你問野, 肯定你識晒先俾你走。
  • 免費試堂 試下囉,唔岩無損失。 帶多一個朋友來試,Aaron Sir 好有信心試過包你地番尋味。

(抱歉暫只提供英文應考語言的課程)


商界實戰經驗豐富


  • 現任本地公司分析師
  • 曾受聘於四大會計師行之一的德勤(Deloitte) ,為跨國企業作風險管理顧問,對企業內部運作有深入認識,為他們提供不同類型專業服務
  • 擅於利用商界實戰經驗,與學生分享有趣商業知識
  • 2018年榮獲Capital雜誌智選品牌大獎,同台領獎包括有 阿里巴巴、匯豐銀行、富通保險 等大集團。
aaron-capital1aaron-capital2aaron-capital3

教學經驗豐富


  • 前現代教育名師
  • 學生遍佈全港
  • 莊啟程預科書院任教高考會計學原理科,成績驚人

港島名校碩士級學歷


  • 畢業於歷史最悠久港島名校聖保羅書院
  • 畢業於香港大學商學院,獲工商管理學士榮譽學位,主修會計及財務
  • 於香港理工大學著名會計及財務學院深造,獲會計學理學碩士學位,更在4分為滿分下,以3.85分的優異成績畢業

成績卓越驚人


  • 平均超過65%學生於高考會計學原理科獲取A , B , C
  • 僅用9個月時間將從未接觸過會計科的同學教導成會考奪A學生學生由會考C升高考A' 會考E升高考C 例子不勝枚舉
  • 多次tip中公開試題目


補習課堂流程  (1小時15分鐘-1小時30分鐘)


  1. Follow我地Instagram @aaron.bafs.team 
  2. 在下方填表
  3. Aaron Sir 及助教團隊 WhatsApp 聯絡核實
  4. 按時到旺角太子或銅鑼灣的中心試堂
    學費:$1180/4堂
    推廣期內: 免費試堂 !

試堂留位登記表格

按留位查詢後,請等待網站數秒,然後你會見到[我們已經收到你的報名]報名方完成。如有任何疑問,請致電或按此以WhatsApp  51058002 或 53417920 尋找協助